Tel.: 730261647. Pon.-pt. 8:30-17:00, sb. 9:00-13:00

Regulamin

I Definicje regulaminowe

Jeżeli z treści Regulaminu nie wynika inaczej, poprzez pojęcia zawarte w niniejszym Regulaminie należy odpowiednio rozumieć:
  1. REGULAMIN – niniejszy Regulamin wraz z załącznikami;
  2. STRONA – stroną Umowy jest Klient lub Sprzedawca; w przypadku pojęcia Strony – rozumie się Klienta oraz Sprzedawcę łącznie; 
  3. UMOWA ZAWARTA NA ODLEGŁOŚĆ – Umowa zawarta na odległość przez Strony, przy braku jednoczesnej obecności dwóch Stron Umowy; Umowa zawierana jest z wykorzystaniem Kanałów Komunikacji na odległość
  4. SPRZEDAWCA lub USŁUGODAWCA – Przedsiębiorca działający pod firmą PHU AMO JAROSŁAW WIJATA z siedzibą w KLINY 49 A, 26-300 OPOCZNO, NIP: 7681721192, REGON 52578661, numer telefonu kontaktowego: +48 730261647, adres e-mail: biuroamo@wp.pl
  5. KLIENT – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, nabywająca produkty za pośrednictwem sklepu internetowego
  6. KONSUMENT – osoba fizyczna nabywająca produkty za pośrednictwem sklepu internetowego w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
  7. ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży towaru i określające istotne jej warunki;
  8. UMOWA SPRZEDAŻY - umowa sprzedaży towaru zawarta pomiędzy Sprzedawcą a klientem za pośrednictwem sklepu internetowego;
  9. PRODUKT – każdy przedmiot sprzedawany za pośrednictwem sklepu internetowego;
  10. FORMA PŁATNOŚĆI – forma zapłaty za zamówiony produkt, wybrana przez klienta podczas składanego zamówienia oferowana przez sklep lub w wyniku indywidualnych ustaleń prowadzonych ze sklepem w innej formie niż prezentowane na stronie internetowej formy płatności;
  11. FORMA DOSTAWY – forma dostarczenia zamówionego produktu, wybrana przez klienta podczas składanego zamówienia lub w wyniku indywidualnych ustaleń prowadzonych ze Sklepem w innej formie niż prezentowane na stronie internetowej formy dostawy;
  12. DOKUMENT SPRZEDAŻY  - faktura VAT lub paragon, w zależności od wskazań klienta;
  13. ZAŁĄCZNIKI – informacja o prawie odstąpienia od umowy oraz wzór formularza odstąpienia od umowy;
  14. INFORMACJA – informacja o produkcie, znajdująca się przy zdjęciu produktu, stanowiąca opis najważniejszych określeń oraz charakterystyki danego produktu, umożliwiający klientowi zapoznanie się z jego właściwościami;
  15. KOSZYK – forma magazynowania wybranych przez klienta produktów w celu późniejszego ich zakupu;   
  16. ADRES REKLAMACYJNY ORAZ ADRES ODSTĄPIENIA OD UMOWY – adres lub adresy wskazane przez Sprzedawcę jako adresy do składania określonych oświadczeń, będące adresami do korespondencji;
  17. PRZEDMIOT UMOWY lub PRZEDMIOT ŚWIADCZENIA – wybrane przez klienta produkty lub usługi, będące przedmiotem umowy lub przedmiotem świadczenia; w zakres przedmiotu umowy wlicza się również świadczenie dostawy produktu przez Sprzedawcę, w przypadku wybrania przez klienta jednej z oferowanych przez Sprzedawcę form dostawy produktu;
  18. USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ – funkcjonalności systemu teleinformatycznego oraz informatycznego umożliwiające usługodawcy oferowanie określonych technicznych rozwiązań jak: możliwość założenia i prowadzenia konta w sklepie internetowym, umożliwienie jednorazowej możliwości złożenia zamówienia przez formularz zamówienia znajdujący się w sklepie internetowym; bez jednoczesnej obecności stron (na odległość), poprzez przekaz danych na indywidualne żądanie usługobiorcy, przesyłane i otrzymywane za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie z kompresją cyfrową, i przechowywania danych, które są w całości nadawane, odbierane lub transmitowane za pomocą sieci telekomunikacyjnej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne;
  19. FORMULARZ ZAMÓWIENIA – znajdujący się w sklepie internetowym system techniczny umożliwiający złożenie zamówienia przez klienta poprzez dostępne pola formularza, bez konieczności dokonywania uprzedniej rejestracji w sklepie internetowym;
  20. PRZEDSIĘBIORCA NA PRAWACH KONSUMENTA – osoba fizyczna, zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej

II Postanowienia wstępne

  1. Regulamin określa w szczególności zasady korzystania przez użytkowników ze sklepu internetowego sposób składania zamówień oraz ich realizacji, a także tryb postępowania reklamacyjnego.
  2. Regulamin znajdujący się na stronie internetowej  wszelkie materiały się w nim znajdujące, nazwa sklepu oraz loga i znaki sklepu stanowią własność prawa autorskiego i stanowią przedmiot ochrony prawnej. Wszelkie próby wykorzystywania, powielania, przetwarzania materiałów znajdujących się na stronie bez zgody właściciela są zabronione.
  3. Właścicielem oraz administratorem sklepu internetowego dostępnego pod adresem PHU AMO JAROSŁAW WIJATA z siedzibą w KLINY 49A, 26-300 OPOCZNO, NIP: 7681721192, REGON 52578661.
  4. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w sklepie internetowym  w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Sprzedawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o podstawy i zasady wskazane w polityce prywatności opublikowanej na stronie sklepu internetowego. Polityka prywatności zawiera przede wszystkim zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych przez administratora w sklepie internetowym, w tym podstawy, cele i zakres przetwarzania danych osobowych oraz prawa osób, których dane dotyczą, a także informacje w zakresie stosowania w sklepie internetowym plików cookies oraz narzędzi analitycznych. Korzystanie ze sklepu internetowego, w tym dokonywanie zakupów jest dobrowolne. Podobnie związane z tym podanie danych osobowych przez korzystającego ze sklepu internetowego usługobiorcę lub klienta jest dobrowolne, z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych w polityce prywatności (zawarcie umowy oraz obowiązki ustawowe sprzedawcy).
  5. Przedmiotem działalności sklepu internetowego  jest sprzedaż artykułów wyposażenia wnętrz oraz innych towarów za pośrednictwem sieci Internet.
  6. Regulamin sporządzony jest w języku polskim i stanowi wzorzec umowny umowy zawieranej na odległość, zgodnie z obowiązującymi powszechnie przepisami prawa polskiego.
  7. W celu zawarcia umowy ze Sprzedawcą klient może skorzystać z prawa do negocjacji warunków umowy lub zawrzeć ze Sprzedawcą umowę w oparciu o niniejszy regulamin.
  8. Treść regulaminu, w przypadku braku decyzji o negocjacji innych warunków, stanowi treść zawartej umowy pomiędzy stronami. Treść umowy zostaje stosownie do obwiązujących przepisów utrwalona oraz udostępniona klientowi na trwałym nośniku, w celu zagwarantowania klientowi możliwości powołania się na niego w razie potrzeby.
  9. Sprzedaż prowadzona jest na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
  10. Klient ma możliwość zapoznania się z kodeksem dobrych praktyk przedsiębiorców. Kodeks dobrych praktyk znajduje się w ustawie z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 3 ze zm.). Aktualne brzmienie Ustawy jest dostępne pod adresem http://isap.sejm.gov.pl/
  11. Wszystkie produkty oferowane w sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć produkt zgodny z umową. 
  12. Klient może składać zamówienia w sklepie 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu  poprzez stronę internetową
  13. Komunikacja ze Sprzedawcą dokonywana przez klienta powoduje ponoszenie przez klienta kosztów, jakie wynikają z umów zawartych przez klienta z podmiotami trzecimi, za możliwość korzystania z określonych form komunikacji na odległość. Sprzedawca nie pobiera żadnych dodatkowych opłat ani świadczeń za możliwość komunikowania się z nim.
  14. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdą właściwe przepisy prawa obowiązujące na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku - Kodeks cywilny (tj. Dz.U. z 2017 r. poz. 459 ze zm.), ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (tj. Dz.U. z 2017 r. poz. 683 ze zm.) oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 1781 t.j.).
  15. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw klienta będącego jednocześnie konsumentem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku - Kodeks cywilny, przysługujących mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy.
  16. Sprzedawca zastrzega a Klient akceptuje, iż wygląd sprzedawanych towarów (w szczególności ich kolory, odcienie itp.) prezentowane za pośrednictwem sieci Internet mogą w sposób nieznaczny odbiegać od rzeczywistego wyglądu sprzedawanych towarów.

III Zapłata ceny za towar

  1. Wszystkie ceny uwidocznione na stronie sklepu internetowego  podane są w złotych polskich i są cenami brutto, zawierającymi podatki i opłaty w wysokości wynikającej z odrębnych przepisów. 
  2. Sklep przewiduje następujące formy płatności:
    a) płatność przelewem tradycyjnym na konto Sprzedawcy lub w oddziale banku na konto:
    72 1020 3916 0000 0902 0347 5464
    PHU AMO JAROSŁAW WIJATA
    26-300 OPOCZNO
    KLINY 49 A
    podając w tytule przelewu numer zamówienia.
  3. W przypadku towarów, których wartość przekracza 15 000 zł forma płatności jest ustalana z klientem indywidualnie. W przypadku zamówień poniżej tej kwoty preferowaną formą zapłaty jest przelew na konto bankowe Sprzedawcy.
  4. Klient dokonuje zakupu towaru oraz zamówienia usługi według cen oraz wysokości kosztów dostawy obowiązujących w chwili złożenia zamówienia. Wysokość kosztów dostawy uzależniona jest od wartości zamówienia, rodzaju towaru, magazynu z którego towar jest wysyłany oraz innych parametrów. Naliczana jest w momencie dodawania produktów do koszyka.
  5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen Produktów oraz wysokości kosztów dostawy, w szczególności w przypadku zmiany cenników usług świadczonych przez podmioty realizujące dostawy. W takim przypadku Sprzedawca w toku weryfikacji zamówienia i przed jego potwierdzeniem poinformuje Klienta o nowej cenie towaru. Realizacja zamówienia może nastąpić dopiero po akceptacji przez Klienta nowej ceny Produktu.  Postanowienie to nie dotyczy zamówień już realizowanych.
  6. Aktualne ceny oraz wysokości kosztów dostawy przedstawione są na podstronie sklepu internetowego oraz są widoczne na poziomie koszyka. 

IV Realizacja dostawy

  1. Dostawa następuje na znajdujący się na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej adres wskazany przez klienta w zamówieniu.
  2. Zamówiony towar dostarczany jest w sposób wybrany przez klienta w KOSZYKU.) Koszt dostawy - Obsługa logistyczna zamówienia - uzależniony jest od wagi przesyłki i jest automatycznie wyliczany w momencie składania zamówienia.
  3. Klient ma możliwość wyboru innej formy dostawy (przewoźnika) niż oferowane na stronie sklepu internetowego. W takim przypadku jednak, ryzyko utraty, uszkodzenia oraz odpowiedzialność za przesyłkę z chwilą wydania jej przez Sprzedawcę przewoźnikowi spoczywa na kliencie. 
  4. Dostawa realizowana jest za pośrednictwem firm kurierskich: Poczta Polska, DPD, Geodis, JASFBG.
  5. Klient może wybrać również inną opcję odbioru towarów kupowanych w Sklepie jeżeli taka opcja wystąpi przy zakupionym towarze i będzie widoczna w KOSZYKU.
  6. Sprzedawca zastrzega, iż opcja osobistego odbioru towarów kupowanych w sklepie jest możliwa wyłącznie w stosunku do towarów, którym Sprzedawca przyznał opcję „odbiór osobisty”.
  7. Jeżeli Sprzedawca nie może spełnić świadczenia z tego powodu, że towar nie jest dostępny, niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie trzydziestu dni od zawarcia umowy, zawiadomi o tym klienta i zwróci całą otrzymaną od niego sumę pieniężną (jeżeli jakakolwiek suma została już uiszczona) przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył klient.
  8. Jeżeli Sprzedawca nie może wykonać świadczenia o właściwościach indywidualnie zamówionych przez klienta z powodu przejściowej niemożności jego spełnienia, Sprzedawca może za zgodą Klienta spełnić świadczenie zastępcze, odpowiadające tej samej jakości i przeznaczeniu oraz za tę samą cenę lub wynagrodzenie lub w inny ustalony przez Strony sposób.
  9. Wysyłka towaru w przypadku płatności przelewem następuje niezwłocznie po zaksięgowaniu kwoty na koncie. W sytuacji wyboru opcji „za pobraniem” płatność następuje przy odbiorze towaru.
  10. Zaleca się, aby klient, będący jednocześnie konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, w miarę możliwości dokonał sprawdzenia stanu towaru po dostarczeniu przesyłki i w obecności przedstawiciela podmiotu realizującego dostawę spisał odpowiedni protokół. Sprawdzenie przesyłki ułatwi i przyspieszy dochodzenie ewentualnych roszczeń od podmiotu odpowiedzialnego w przypadku mechanicznego uszkodzenia przesyłki powstałego w trakcie transportu. W takich sytuacjach zaleca się, aby klient skontaktował się niezwłocznie ze Sprzedawcą.
  11. Klient, który nie jest konsumentem w rozumieniu art.221 Kodeksu cywilnego, jest zobowiązany do sprawdzenia stanu towaru po dostarczeniu przesyłki i w obecności przedstawiciela podmiotu realizującego dostawę. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych w trakcie transportu klient powinien spisać protokół szkody i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą.
  12. Klient przyjmuje do wiadomości, że w przypadku samodzielnego skorzystania poprzez bezpośredni kontakt z firmą kurierską z możliwości zmiany wyznaczonego uprzednio terminu dostawy (w tym godziny lub przedziału godzinowego) mogą zostać doliczone przez firmę kurierską dodatkowe koszty dostawy. Klient zobowiązany jest zapłacić dodatkowe koszty dostawy samodzielnie w uzgodnieniu z firmą kurierską. Jeżeli dodatkowymi kosztami zostanie jednak następnie obciążony Sprzedawca, może on domagać się ich zwrotu od Klienta.


V Odstąpienie od umowy

  1. Konsument na podstawie art. 27 ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.  który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, 34 ust.2oraz 35 ustawy o prawach konsumenta, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14  dni od dnia doręczenia mu przedmiotu umowy.
    za pomocą:
    drogą elektroniczną na adres: biuroamo@wp.pl bądź listownie na adres:
    PHU AMO JAROSŁAW WIJATA
    26-300 OPOCZNO
    KLINY 49 A
  2. Oświadczenie może zostać złożone na formularzu który stanowi załącznik do niniejszego Regulaminu i które zostało wysłane do Konsumenta w informacji mailowej zawierającej potwierdzenie zamówienia/potwierdzenie wysyłki towaru.  Oświadczenie o odstąpieniu może być także złożone w  innej formie, zgodnie z ustawą o prawach konsumenta.
  3. Adres, pod który należy odesłać zwracane towary wskazywany jest w wiadomości e-mail wysyłanej Klientowi przez Sklep po złożeniu oświadczenia "odstąpienia od umowy".
  4. Wraz z oświadczeniem, o którym mowa , klienta będącego konsumentem prosi się również o przesłanie informacji o aktualnym numerze konta, na który należy dokonać zwrotu należności.
  5. Sprzedawca potwierdza konsumentowi niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy jego otrzymanie. Potwierdzenie takie wysyłane jest na adres e-mail, podany przy zamówieniu lub wskazany jako kontaktowy na złożonym oświadczeniu o odstąpieniu od umowy.
  6. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą.
  7. Konsument ma obowiązek zwrócić produkt lub produkty niezwłocznie, nie później niż 14  dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Płytki muszą być dostarczone w stanie nie uszkodzonym tylko i wyłącznie na paletach.
  8. Konsument zwraca przedmiot lub przedmioty umowy od której odstąpił na własne ryzyko oraz koszt. Zgodnie z art. 34 ust.2 ustawy o prawach konsumenta: „Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, chyba że przedsiębiorca zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o konieczności poniesienia tych kosztów.” W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży Produktów, które ze względu na swój charakter nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą, koszty zwrotu mogą różnić się i mogą być wyższe od kosztów dostawy Produktów do Klienta organizowanej przez Sprzedawcę. Koszty zwrotu mogą być uzależnione w szczególności od wagi Produktów, ich kształtu i rozmiarów  lub odległości do miejsca zwrotu a także rodzaju firmy transportowej
  9. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów (art. 33 ustawy o prawach konsumenta).
  10. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu lub produktów będących przedmiotem umowy, będące wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia funkcjonowania, charakteru, cech produktów.
  11. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy przez konsumenta, zwróci konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostarczenia produktu z zastrzeżeniem, że:
    a) Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami;
    b) w przypadku wybrania przez konsumenta sposobu dostarczenia produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów;
    c) konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności.
  12. Konsument, w przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość na usługi rozpoczęte za zgodą konsumenta przed upływem terminu odstąpienia od umowy, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy.
  13. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.
  14. Konsument nie ponosi kosztów dostarczania treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli nie wyraził zgody na spełnienie świadczenia przed upływem terminu do odstąpienia od umowy lub nie został poinformowany o utracie przysługującego mu terminu prawa odstąpienia od umowy w chwili udzielania takiej zgody lub przedsiębiorca nie dostarczył potwierdzenia zgodnie z art. 15 ust. 1 i art. 21 ust. 1 Ustawy o prawach konsumenta.
  15. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem zapłaty otrzymanej od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  16. Wraz z odstąpieniem od umowy zawartej na odległość wygasają powiązane z nią umowy dodatkowe zawarte ze Sprzedawcą lub innymi podmiotami, z którymi się on porozumiewał. Sprzedawca informuje klienta o wygaśnięciu umów dodatkowych niezwłocznie, po otrzymaniu oświadczenia odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
  17. W przypadku odstąpienia przez konsumenta od kredytu konsumenckiego (w przypadku wyboru przez konsumenta ratalnej formy płatności), Sprzedawca ma prawo żądać od konsumenta zapłaty ceny za zakupiony produkt, chyba że zgodzi się go przyjąć. Odstąpienie od umowy o kredyt konsumencki nie powoduje automatycznego odstąpienia od umowy ze Sprzedawcą.
  18. Konsument, w sytuacji zawarcia umowy ze Sprzedawcą oraz umowy o kredyt konsumencki na zakup produktu, będącego przedmiotem umowy pomiędzy nim a Sprzedawcą zobowiązany będzie do poniesienia kosztów udzielenia kredytu, które uregulowane są w umowie pomiędzy konsumentem a kredytodawcą.
  19. Konsumentowi, zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta nie przysługuje prawo do odstąpienia w szczególności w odniesieniu do umów:
    a) w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
    b) w których przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
    c) w których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeśli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    d) w których przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
  20. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje klientowi nie będącemu jednocześnie konsumentem, a więc w myśl art. 431 Kodeksu Cywilnego będącego przedsiębiorcą. 


VI Reklamacje

  1. W przypadku umów zawieranych z Konsumentami, Sprzedawca ponosi odpowiedzialność wobec konsumenta za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy oraz  w przypadku braku zgodności Produktu z umową na zasadach określonych  ustaw z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. W razie braku zgodności Produktu z umową Konsumentowi przysługują uprawnienia  przewidziane w powołanych powyżej przepisach.
  2. Ewentualną Reklamację dotyczącą zgodności Produktu z umową lub niewykonania bądź nienależytego wykonania umowy należy wypełnić Formularz reklamacji.
  3. Reklamacja powinna zawierać opis stwierdzonej niezgodności lub innego naruszenia. Do Reklamacji należy załączyć potwierdzenie zakupu Produktu
  4. Sprzedawca w ciągu 14  dni ustosunkuje się do zgłoszenia reklamacyjnego konsumenta. W przeciwnym razie uważa się, że Sprzedawca uznał oświadczenie lub żądanie konsumenta za uzasadnione.
  5. W przypadku umów zawieranych z klientami nie będącymi jednocześnie konsumentami lub Przedsiębiorcami na prawach konsumenta, na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego, odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi jest wyłączona. 

VII Gwarancja

  1. Sprzedawca nie udziela gwarancji na towary sprzedawane za pośrednictwem sklepu internetowego.
  2. Towary sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez odpowiedniego producenta. Treść oraz warunki gwarancji zostaną określone w dokumencie gwarancyjnym, wystawionym przez producenta.
  3. Jeżeli zakupiony towar objęty jest gwarancją producenta lub innego podmiotu, roszczenia z tego tytułu należy kierować bezpośrednio do niego.

VIII Pozasądowe rozwiązywanie sporów 

  1. Zgodnie z art. 31 ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U. z 2016 r. poz. 1823), Sprzedawca wyraża zgodę i zobowiązuje się do korzystania z pozasądowego rozwiązywania sporów z klientami będącymi konsumentami.
  2. Szczegółowe informacje odnoszące się do pozasądowego rozwiązywania sporów oraz praw przysługujących konsumentom znajdują się pod wskazanymi niżej adresami stron internetowych:
    www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php

    https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php

    www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php

    www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php

  3. W przypadku zaistnienia sporu między klientem będącym konsumentem a Sprzedawcą, klient będący konsumentem:
    a) może zwrócić się do właściwego Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu między klientem będącym konsumentem a Sprzedawcą.
    b) może zwrócić się do Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży.
    c) może zwrócić się o udzielenie bezpłatnej pomocy prawnej u miejskiego (powiatowego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów.
    d) może zwrócić się o pomoc do jednego z podmiotów uprawnionych czyli organizacji zajmujących się pozasądowym rozstrzyganiem sporów konsumenckich. Rejestr podmiotów uprawnionych dostępny jest pod adresem

    https://uokik.gov.pl/rejestr_podmiot_uprawnionych.php
  4. Klient będący konsumentem ma również prawo do skorzystania z platformy internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami (Online Dispute Resolution działającej na terytorium Unii Europejskiej). Dostęp do  tej platformy znajduje się pod adresem internetowym

    https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=PL

  5. Platforma ODR umożliwia uzyskanie kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygania sporów. Platforma ODR jest interaktywną stroną internetową, do której możliwy jest elektroniczny i bezpłatny dostęp we wszystkich językach urzędowych Unii Europejskiej. 

IX Postanowienia końcowe

  1. Zmiana treści niniejszego regulaminu może nastąpić po uprzednim poinformowaniu użytkowników o zakresie przewidywanych zmian nie później niż w terminie 14  dni przed dniem ich wejścia w życie.
    Zamówienia złożone w trakcie obowiązywania poprzedniej wersji regulaminu będą realizowane zgodnie z jego postanowieniami. Jeżeli użytkownik nie zgadza się na wprowadzenie zmian w regulaminie może usunąć swoje konto. 
  2. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a klientem, który jest konsumentem, rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania cywilnego.
  3. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a klientem, który nie jest konsumentem, rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy ze względu na siedzibę Sprzedawcy
  4. Użytkownicy mogą kontaktować się ze Sprzedawcą w następujący sposób:
     a) infolinia: +48 730261647
     b) e-mail: biuroamo@wp.pl
     c)  pisemnie na adres: PHU AMO JAROSŁAW WIJATA 26-300 OPOCZNO KLINY 49 A
  5. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem linku zamieszczonego na stronie głównej sklepu internetowego.
  6. Regulamin może zostać utrwalony, pozyskany i odtworzony poprzez jego wydrukowanie lub zapisanie go na odpowiednim nośniku danych.

    Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 20.09.2024r.